kolaz

kolaz

czwartek, 25 lutego 2010

angielskie klimaty


jestem sobie po krotkiej przerwie ostatnio mam malo czasu,okazalo sie ze prace mojej roboty ida na allegro jak swieze buleczki,nie chwalac sie.wkoncu znalazlam dla siebie zajecie ,prace ktora daje mi satysfakcje,to mile uczucie. najgorsze jest w tym wszystkim jedno...brak czasu.tylko tak sobie mysle, ze jak sie juz tak do konca zorganizuje to bedzie mi latwiej.dzis wzielo mnie na buleczki mleczne.przepis ten ma ponad 100lat.jesli ktoras was akurat kupila pania domu to wie o co chodzi.:)
podaje przepis:
1kg maki,200gcukru,
1dag soli(jedna lyz.)
0,5l mleka
5jajek
30dag drozdzy
wyrobic ciasto,pozostawic do wyrosniecia
formowac buleczki
piec ok.15min(sprawdzilam)w 180c
buleczki sa naprawde przepyszne moja rodzinka zajadala sie tak mocno,ze 25buleczke,zostalo 5.:)polecam zreszta na zdjeciu sa widoczne .
ameliia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz