kolaz

kolaz

czwartek, 13 maja 2010

uwaga ania stepluje...






witajcie..
ostatnio postanowilam skusic sie i zakupic sobie skromny zestaw ..stempli.mam 4wzory i maly alfabeciek,ale jak cieszy.tak mnie wzielo ze wszystcy domownicy kiedy widza ze zabieram sie za stempelki to uciekaja z krzykiem..bo ja z checia bym poupiekszala im co nieco hehehe.sa cudowne boskie no kurcze,rzeklabym..
takie malusie a tyle mi radosci sprawiaja.pokaze wam co postemplowalam,ale to za chwile.juz wypatruje jakis ladnych wzorow na allegro,ale jak sa to drogie:(ale sledzic bede nadal.zapraszam i zachecam kochane byscie i wy sprobowaly(zachwycam sie co?jak wariat ktory pierwszy raz w zyciu ma stempelki)takze do pisania ,pozdrawiam wszystkich ktorzy do mnie zagladaja,ale sie nie przyznaja...i te kobitki ktore mnie obserwejszon tez:)buzka pa komentarzyki poprosze hehehe
ameliia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz