kolaz

kolaz

poniedziałek, 22 marca 2010

kolejne serca



witajcie...dzis kolejne serca,najlepsze zawsze wychodza z resztek materialu,nie uwazacie?ja tak zwlaszcza kiedy jest to taki material,ktory lubicie.ja takie dzis uszylam.
ale moze dzis o czyms innym,tak sobie pisze i pisze, a tu zadnego odzewu..zadnych komentarzy,wiem, ze to nie jest najwazniejsze..ale przydalyby mi sie .dlaczego?bo mam wrazenie jak bym pisala do siebie,kobitki podbudujcie mnie oczywiscie szczerze,walcie swoje mysli tu pod postem,bo ja podupadam na duszy..takze zapraszam
ameliia

3 komentarze:

  1. Serduszka są cudne i bardzo w moim guście. Jestem nałogową zbieraczką serduszek w klimacie shabby. Pozdrawiam Cię wiosennie i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziekuje,uratowalas mnie:)juz pedze do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kwitnący banerek:) Serducha wyszły Ci znakomicie! Też lubię nieraz sobie kilka uszyć:)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń