kolaz

kolaz

poniedziałek, 15 marca 2010

poswiecilam swoja nowa poszwe..







troche mnie nie bylo,ale obowiazki...
jakis czas temu kupilam sliczne 2 poszwy na koldry.piekne poprostu zawsze o takich marzyłam.jednak zapragnelam miec tez poszewki,i dzis sie to stalo.poswiecilam jedna poszwe wlasnie na te poszewki,ktore widzicie.mysle,ze sie oplacilo i w nagrode za poswiecenie stworzylam te cudenka.strasznie mi sie podobaja.wyszlo mi 8 poszeweczek ,a kazda z innym motywem kwiatowym.i te nazwy łacinskie ...cudo.nie moge sie na nie napatrzec.i mimo ze bardzo je lubie to postanowilam dac komus szanse by je posiadal.mozna je kupic na allegro.moj nick to bakala26 gdyby bylo to komus potrzebne:)mysle,ze ktos tak samo jak ja bedzie zachwycony ich uroda.zreszta piekne jest uczucie kiedy ktos kto kupuje moje rzeczy potem pisze mi przemily komentarz.od razu czuje sie milo i jestem szczesliwa.pozdrawiam was sloneczkowo i kwiatuszkowo.
ameliia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz